Wie zijn wij

In dit gedeelte van de website presenteren wij ons. Je kunt informatie oproepen over: onze dirigent; de bestuurssamenstelling én over de geschiedenis van ons koor: 'Toen en Nu'.

Artistieke leiding

onder construction

Eind februari 2018 is Coen Swinkels als vaste dirigent aangesteld.

Binnenkort wordt hij op de website geintroduceerd.

Rob van Heck, vaste pianist van Eén van Zin

Rob is geboren in 1962. Hij is op 9 jarige leeftijd begonnen met piano spelen. Toen hij als 11 jarige de eerste echt klassieke stukken hoorde raakte hij steeds meer in de greep van de muziek. De keus na de middelbare school viel op het Maastrichts Conservatorium. Rob ging studeren bij Fréderic Meinders. Hier behaalde hij met onderscheiding zijn diploma docerend musicus. Daarna behaalde hij het diploma uitvoerend musicus en aantekening kamermuziek.

Naast het lesgeven en werken met veel koren waar hij begeleider van is, is het samen musiceren met collega’s toch wel de rode draad in zijn beroepsleven. Met allerlei kwartetten, trio’s en duo’s heeft hij gespeeld in tal van plaatsen in Nederland, als ook in Engeland, Zweden, Frankrijk, Brazilië en China.

Rob

Rob van Heck